با خوانش، بهتر بخوانیم

ایده‌ی راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی که تمرکزش بر کتاب و محصولات فرهنگی‌ست، نه خلاقانه است و نه نوآورانه. ده‌ها و شاید صدها فروشگاه مشابه هسند که دقیقا همین کار را می‌کنند و احتمالا بنا به ارتباطات بهتری که با ناشران و تامین کنندگان دارند، مسیر ساده‌تری برای خدمت‌رسانی پیش روی‌شان است. اما در این شلوغی بازار فروش آنلاین کتاب، آنهم در بازاری که همگان از کم رونقی‌اش می‌نالند، چه شد که «خوانش» در آخرین روزهای سال ۹۷ شکل گرفت؟

قصه‌ی پیداش خوانش مفصل است و بماند برای بعد. اما پاسخ ساده و سرراست به این سوال را می‌شود اینطور پاسخ داد: خوانش، بنا ندارد که خود را تنها یک فروشگاه اینترنتی بداند. ما می‌خواهیم هم‌پای مخاطبین‌مان کتاب بخوانیم، و کمک کنیم که آدم‌ها بیشتر و «بهتر» کتاب بخوانند. خوانش قرار است به شما در انتخاب کتاب بهتر، مناسب با آن‌چه دوست دارید و می‌پسندید کمک کند. خوانش را نه یک فروشگاه اینترنتی، که یک دوست بدانید که بنا دارد بیش و پیش از فروختن کتاب به شما، همراه‌تان به دنیای کتاب و نوشته‌های دیگر سفر کند.

در خوانش، بنای فروش «هر کتابی» را نداریم. قرار نیست «هر» کتابی را معرفی کنیم و سراغ «پرفروش»های بازار بریم. در خوانش، سعی‌مان بر این خواهد بود که «کتاب خوب» معرفی کنیم، چون معتقدیم هیچ‌کس آن‌قدر وقت ندارد که همه‌ی کتاب‌های موجود را بخواند! پس اصلا تعجب نکنید که روزی روی خوانش کتابی را ببینید که خریدش را توصیه نکنیم!

ما خوانش را دوست داریم، و امیدواریم که برای شما هم به محلی دوست‌داشتنی بدل شود. خیلی نوپاییم و این تازه‌کاری می‌تواند مزیت‌مان باشد، چون بیشتر از هر فروشگاه دیگری به حرف و نظر شما اهمیت خواهیم داد. برای رشدمان، به سعی خودمان و همراهی شما نیاز داریم. کنارمان بمانید، قول می‌دهیم روسفیدتان کنیم : )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *